Saturday Night Gaming

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Saturday Night Gaming

D&D, Magic, Etc..


    Epic campaign

    avatar
    Peter


    Aantal berichten : 57
    Registratiedatum : 18-07-10

    Epic campaign Empty Epic campaign

    Bericht  Peter zo jul 18, 2010 9:06 pm

    De eisen voor de epic-characters zijn als volgt:

    20 levels
    32 punten voor abilities (dus geen dobbelstatistieken)
    eerste vijf levels hitpoints maximaal rest gooien op avond zelf
    geen modifiers, dus je moet het gewoon doen met de rassen in het players handbook.
    Maximaal 2 verschillende classes. (Dat is inclusief prestige classes)
    alignement mag alles behalve chaotic evil
    Je begint welliswaar op twintigste level, maar zonder kennis van je verleden, dus levensverhalen zijn zinloos.
    Ook leadership is zinloos, mocht je toch in de verleiding komen, het eerste dat ik dan zal doen is je cohort in elkaar stampen met de grootste humeurige forcedragon die ik kan vinden. En vraag maar aan Martijn wat ik dan verder nog kan doen met je character.
    Wat gear betreft, je mag 1 magic item uitzoeken uit de dm-guide (geen artifact) Andere boeken in overleg, dit mag een wapen/armor van +5 zijn met wat andere abilities tot +10, of ander soort magic item. Verder moet je het doen met de spullen uit het player's handbook. Alternatieve materialen eventueel in overleg.
    Dit voornamelijk om het voor mij overzichtelijk te houden, bovendien zijn ook de treasures epic, dus je zult gauw genoeg vinden wat je nodig hebt.
    Voor spellcasters geldt dat je alle goedkope spullen voor je spells gewoon kunt meenemen, de wat duurdere ingrediënten heb je nog niet aan het begin, maar krijg je gauw genoeg.
    avatar
    Peter


    Aantal berichten : 57
    Registratiedatum : 18-07-10

    Epic campaign Empty Re: Epic campaign

    Bericht  Peter zo jul 18, 2010 9:13 pm

    Andere informatie:
    Boek die zijn toegestaan:
    -playerhandbook 3.5 1+2
    -DM-guide 3.5 1+2
    -alle complete 3.5 handboeken
    -campaign setting 3.5
    -andere boeken alleen in overleg!

    bijna vergeten:
    geen psionics
    Goden uit de forgotten realms setting
    We spelen in de planes, dus de kans is aanwezig dat je outsiders tegen komt Rolling Eyes
    Probeer van alle markten thuis te zijn als party, let daarbij dus ook op skills.
    Als laatste is het wel leuk als er iemand een echte ouderwetse lawful good paladin wil spelen, maar dat is niet verplicht.

      Het is nu vr apr 19, 2024 7:01 pm