Saturday Night Gaming

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Saturday Night Gaming

D&D, Magic, Etc..


5 plaatsers

    D&D campaign ideeën en opties

    ATuin-hek
    ATuin-hek


    Aantal berichten : 530
    Registratiedatum : 04-03-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  ATuin-hek di nov 15, 2011 7:54 pm

    Ey Allemaal,

    Ik zat eens wat te denken over een campaign om naast team evil cleric te doen. Hoewel de sandbox nature van de campaign van Dennis er leuk is, lijkt het me ook wel wat om weer een wat meer gestructueerde campaign te doen. Lang geleden hebben we een keer een campaign gedaan waar iedere character een lvl 1 dorpeling moest zijn. We hadden toen een postbode, schoorsteenveger, innkeeper etc. Het lijkt me wel leuk om zoiets weer te doen, en om zoiets te DM'en. Een andere optie die me wel wat leek is om return to undermountain er weer bij te pakken. Dat hebben we wat minder lang geleden gedaan, in een soort versimpelde versie. W zouden nu dan het volledige verhaal daarvan kunnen doen. Dat begint ook op level 1, en komt ergens op 8-10 uit dacht ik. Zal ik nog even controleren.
    Martijn, als ik het goed onthouden heb, zei jij een tijdje terug zoiets als dat je eventueel wel verder zou willen met je vorige campaign. Die met Gurk enzo. Zoiets lijkt mij ook een leuke optie. Ronald vertelde vandaag dat hij ook nog wat plannen en ideeën heeft, maar dat dat sowieso nog wat tijd gaat vergen.

    Als iemand andere leuke suggesties heeft, brand los Smile
    Martijn
    Martijn


    Aantal berichten : 465
    Registratiedatum : 26-02-09
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : Tiel

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Martijn di nov 15, 2011 8:22 pm

    Mijn campaign kan inderdaad verder, heb alleen ff geen tijd om de details uit te zoeken (en bij epic moet dat toch echt wel).

    Verder zijn andere theme party's leuk, net zoals cleric, kan ook een ander thema het goed doen.

    Als laatste kan ik trouwens als iemand anders een leuke globale verhaallijn weet, het dm'en. Ik heb over het algemeen niet al te veel moeite met encounters maken/improviseren als DM. alleen een originele verhaallijn is soms wat pittiger.
    Roan
    Roan
    Admin


    Aantal berichten : 650
    Registratiedatum : 18-02-09
    Leeftijd : 41

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Roan di nov 15, 2011 9:08 pm

    Klinkt goed. Ik ben wel voor om vanaf lvl 1 te beginnen.

    Optie van Martijn lijkt me ook wel leuk. Ik vind het juist leuk om een originele verhaallijn te bedenken, de encounters zijn toch wel de min puntjes bij mij Razz

    Misschien dat ik m'n laatste campaign hiervoor kan gebruiken, anders kan ik wel ook wel wat nieuws bedenken.

    ATuin-hek
    ATuin-hek


    Aantal berichten : 530
    Registratiedatum : 04-03-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  ATuin-hek di nov 15, 2011 9:27 pm

    Een Martijn-Roan combi is ook wel een idee ja Smile Klinkt wel als potentieel veel werk. Maar waren we al epic met die campaign? Nog niet toch?
    Nightfire
    Nightfire


    Aantal berichten : 225
    Registratiedatum : 27-02-09
    Leeftijd : 42

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Nightfire di nov 15, 2011 11:15 pm

    We waren bij Martijns campaign nog niet epic, we waren om en nabij lvl 15-16.

    Team Evil Gestalt Cleric is misschien beter geschikt voor de back-up, teveel overpowered spelen is op den duur ook niet meer leuk.

    De lvl 1 campaign lijkt me ook wel wat, het is alweer een tijd geleden dat we zoiets gespeeld hebben
    Martijn
    Martijn


    Aantal berichten : 465
    Registratiedatum : 26-02-09
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : Tiel

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Martijn wo nov 16, 2011 3:33 am

    nope jullie waren 17/18.

    jullie gingen dood ja bij 15/16, maar na de ress zijn jullie weer terug gegaan en hebben jullie bijna het hoofdstuk afgesloten dacht ik.

    Maar ja 17/18, het kost niet zoveel voor het sprongetje naar epic vanaf daar.
    vooral met de snelheid waarin jullie sommige encounters weten klaar te spelen.
    ATuin-hek
    ATuin-hek


    Aantal berichten : 530
    Registratiedatum : 04-03-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  ATuin-hek wo nov 16, 2011 3:53 am

    Ik denk dat je daar wel een punt hebt ja Dennis. Te veel overpowered spelen gaat de lol ook wel eens van af. Level 1 heeft ook zo zijn charme Wink OH FUCK! EEN KOBOLD!
    ATuin-hek
    ATuin-hek


    Aantal berichten : 530
    Registratiedatum : 04-03-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  ATuin-hek wo nov 16, 2011 3:55 am

    Expedition to undermountain gaat trouwens tot lvl 9 a 10.
    Uller
    Uller


    Aantal berichten : 269
    Registratiedatum : 19-02-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Uller wo nov 16, 2011 10:09 am

    Ik ben ook wel voor low-level, from zero to hero FTW!

    Ik zal me trouwens vrijdag weer eens mijn luie reet naar Amerongen schoppen, als er meer mensen kunnen, kunnen we gelijk ff face to face dingen bespreken
    ATuin-hek
    ATuin-hek


    Aantal berichten : 530
    Registratiedatum : 04-03-09

    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  ATuin-hek wo nov 16, 2011 2:07 pm

    Ik heb experdition to undermountain nog eens door zitten nemen. Er is daar nog best wel wat te behalen denk ik. Ik had het toen d'r tijd een flink stuk versimpeld, en lang niet alle verhaal elementen gebruikt.

    Gesponsorde inhoud


    D&D campaign ideeën en opties Empty Re: D&D campaign ideeën en opties

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 8:08 am