Dit geldt voor iedereen, dus check je characters bij het bouwen.
Voor mensen die hun "oude" character willen houden, lees de "in between issues" thread ook!!
Informatie over campaign:
Max. lvl mod: +1
Rassen: houdt het logisch voor gebied of weet het te verklaring naar iets logisch
Starting gold: normal (DM-guide)
Ability points: 32 punten of rollen (waar ik bij ben!)
Starting level: 15
Starting area: Cormanthor/Mist dale (Aglarond alleen in overleg indien nodig voor char)
Allignment: any non-evil
Character backgrounds: Zijn van belang, vooral voor mogelijke chapter 5! (ja we gaan wellicht voorbij 20!)
Geen maken is een optie, maar dat geeft vrije hand . Dus op eigen risico!
Zorg er wel voor dat ze kloppen en logisch zijn graag.
Andere eisen:
-geen psionics!
-favored enemies en bane weapons in overleg! (zorg voor logische verklaring)
-let op skills, ze worden gebruikt!
-terugtrekken is altijd optie! (niet alles kun je altijd aan!!!)
-over goden doe ik niet moeilijk, maar liefste wel van Forgotten Realms Setting.
-campaign eindigd rond lvl 19-20, dus plan vooruit met creatie, er zijn mogelijkheden om tussendoor te veranderen van character, maar is niet overal mogelijk.
Andere informatie:
Boek die zijn toegestaan:
-playerhandbook 3.5 1+2
-DM-guide 3.5 1+2
-alle complete 3.5 handboeken
-campaign setting 3.5
-andere boeken alleen in overleg!
*Items die volgens de regels worden gemaakt en waarvan de kosten legaal worden betaald zijn geen probleem, alleen wel graag in overleg als het over iets ergs apparts gaat.
*Ik ga niet narekenen over verbruikte XP, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid en vertrouw erop dat mensen er eerlijk mee om zullen gaan.
Veel succes!!!
Voor mensen die hun "oude" character willen houden, lees de "in between issues" thread ook!!
Informatie over campaign:
Max. lvl mod: +1
Rassen: houdt het logisch voor gebied of weet het te verklaring naar iets logisch
Starting gold: normal (DM-guide)
Ability points: 32 punten of rollen (waar ik bij ben!)
Starting level: 15
Starting area: Cormanthor/Mist dale (Aglarond alleen in overleg indien nodig voor char)
Allignment: any non-evil
Character backgrounds: Zijn van belang, vooral voor mogelijke chapter 5! (ja we gaan wellicht voorbij 20!)
Geen maken is een optie, maar dat geeft vrije hand . Dus op eigen risico!
Zorg er wel voor dat ze kloppen en logisch zijn graag.
Andere eisen:
-geen psionics!
-favored enemies en bane weapons in overleg! (zorg voor logische verklaring)
-let op skills, ze worden gebruikt!
-terugtrekken is altijd optie! (niet alles kun je altijd aan!!!)
-over goden doe ik niet moeilijk, maar liefste wel van Forgotten Realms Setting.
-campaign eindigd rond lvl 19-20, dus plan vooruit met creatie, er zijn mogelijkheden om tussendoor te veranderen van character, maar is niet overal mogelijk.
Andere informatie:
Boek die zijn toegestaan:
-playerhandbook 3.5 1+2
-DM-guide 3.5 1+2
-alle complete 3.5 handboeken
-campaign setting 3.5
-andere boeken alleen in overleg!
*Items die volgens de regels worden gemaakt en waarvan de kosten legaal worden betaald zijn geen probleem, alleen wel graag in overleg als het over iets ergs apparts gaat.
*Ik ga niet narekenen over verbruikte XP, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid en vertrouw erop dat mensen er eerlijk mee om zullen gaan.
Veel succes!!!