Martijn ma aug 06, 2012 5:25 am
over de skills:
simpel, ik heb gezegd dat ze in tegenstelling tot veel andere campaigns nu wel een keer gaan meetellen.
en dan is de keuze aan jezelf.
je kunt bijvoorbeeld 5 hypen, of bijvoorbeeld een stuk 10 of meer redelijk doen.
er zijn zat skills waar je voor veel zaken niet perse boven de 20-25 hoeft te rollen (als totaal resultaat).
ga je natuurlijk gekke dingen doen....tja...in het echte leven moet je dan ook speciaal trainen.
zelf zou ik eerder voor een jack of all trades type gaan.
misschien blink je nergens uit, maar je kunt je wel in bijna iedere situatie redelijk redden.
en natuurlijk zal ik zo'n geval enkele dc'd lichtelijk aanpassen.
de vraag welke skills men dan moet hebben....tja dat ga ik natuurlijk niet uitstippelen.
maak gewoon een geloofwaardig character.....denk anders ongeveer 8 jaar terug, toen deden we dat ook, mocht je niet meer weten wat een geloofwaardig character betekend.....tja dan heb je pech.
je maakt zelf je character, als je hem zo bouwt dat hij een "one-trick-pony" is dan is het heel jammer als hij soms in andere situaties komt waar je je niet uit kunt redden, zij het in levende lijve of zij het zonder een afgang op een ander vlak zoals je ego.
als laatste: flying is a no no. ff scouten prima, even een verdieping omhoog ook prima. maar ik ga niet beginnen aan flying combat, dit geldt trouwens ook voor de monsters!