Roan vr aug 21, 2009 3:49 pm
Hey martijn,
Ben blij dat je het een leuk idee vindt
Verder, mijn idee was weer 's van de grond af aan te beginnen. Qua background dus ook niet een lokale held van een één of andere dorp of stad, met legers aan minions oid. Maar dus een background met het opgroeien van een karakter, belangrijke gebeurtenissen in je jeugd bijvoorbeeld. Verder kan je eventueel goals voor jouw karakter in de background beschrijven.
Verder ben ik wel van plan jullie vervolgens de eerste paar levels wat sneller te levellen, zodat jullie dan wat meer kunnen en zodat de keuzes in monsters voor mij idd wat groter wordt.
Ik kan ook nu al zeggen dat het niet alleen combat gaat worden, maar stukje handelen, voorwerpen/mensen zoeken, puzzels oplossen (i like puzzles
) etc.
Verder probeer ik ook verschillende locaties te gebruiken, zo kunnen jullie een quest in een stad hebben, of in bossen, ondergrond, mountains, mss zelfs op zee, maar goed hangt dus ook heel erg af van jullie achtergronden.
Anyways, het liefste level 1 dus. Als iedereen per se hoger level wil spelen dan denk ik er over na.