Saturday Night Gaming

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Saturday Night Gaming

D&D, Magic, Etc..


    informatie over campaign

    Martijn
    Martijn


    Aantal berichten : 465
    Registratiedatum : 26-02-09
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : Tiel

    informatie over campaign Empty informatie over campaign

    Bericht  Martijn do jun 11, 2009 4:40 pm

    voor als iemand een nieuw character moet maken of later mee wil doen: (jeroen en toni Wink)

    Informatie over campaign:
    max. lvl mod: +1
    rassen: houdt het logisch voor gebied of weet het te verklaring naar iets logisch
    starting gold: normal
    ability points: 32 punten of rollen (waar ik bij ben)
    starting area: Aglarond
    starting level: 9
    allignment: any non-evil
    eventuele nuttige weetjes:
    -geen psionics!
    -vanwege het gebied is eventueel undead bane / favored enemy undead toegestaan.
    -let wel op dat dit niet de enigste monsters zijn die je zult tegenkomen.
    -let op skills.
    -andere fav enemies etc moeten worden goedgekeurd door mij (en verklaard kunnen worden door speler).
    -terugtrekken is altijd optie.
    -over goden doe ik niet moeilijk, maar liefste wel van Forgotten Realms Setting.
    -campaign eindigd rond lvl 19-20, dus plan vooruit met creatie, er zijn mogelijkheden om tussendoor te veranderen van character, maar is niet overal mogelijk.

    Momenteel zijn we al enkele avonden bezig geweest en is men ondertussen net lvl 12 geworden.
    Let wel op dat ze nog starting gold/items hebben van lvl10! (dit wordt binnenkort rechtgetrokken, dus je kunt al rondkijken voor items)

    momenteel doen mee:
    roan-arcane archer
    ronald-cleric
    erik-fighter/barbarian
    dennis-scout
    martijn-DM
    jeroen-"druid" (kan helaas niet vaak momenteel, dit character staat nog niet vast en is nog niet aanwezig in het avontuur)

    Andere informatie:
    Ik sta bijna alles toe van normale 3.5 boeken van D&D.
    Helaas zeg ik een nee tegen op het web gevonden items/classes, het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen die niet die opties hadden.
    Plus het maakt het moeilijker ook voor mij om overzicht te houden wat iedereen een beetje kan/niet kan.
    Tel daarbij op dat dit de eerste keer is dat ik DM wil ik het natuurlijk niet te ingewikkeld maken Wink.
    Items die volgens de regels worden gemaakt en waarvan de kosten legaal worden betaald zijn geen probleem, alleen wel graag in overleg
    als het iets ergs apparts gaat.
    Ik ga niet narekenen over verbruikte XP, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid en vertrouw erop dat mensen er eerlijk mee om zullen gaan.

    Veel succes!

      Het is nu za apr 27, 2024 3:42 am